hockey.

har suttit och kollat på hockey hela kvällen med bella johan mamma pappa å linn, blev just förlängning så nu står det 3-3.. nu MÅSTE luleå göra ett enda mål till så har dom vunit, ååhå.. spänning fast just nu är det reklam så då kollar jag desperate housewives!;)   sen ska jag duscha, och gå å lägga mig.. funderar på att fara in till stan imorgon skulle behöva köpa mig en brun utan sol eftersom att jag håller på blekna bort och har aldrig tid till att sola solarium..

ahja, ska se på desperate housewives och sen kolla klart hockeyn å hålla tummarna så att luleå vinner.. dom har ju trotts allt varit bäst i början av spelet, så nog fan ska dom vinna nu!:)  vi hörs kanske senare, om ajg inte somnar direkt.. så säger godantt nu, så sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0