hell yeah, no life

Tidsfördriv
1
. Har du ett par blåa string? jå
2. Vem var den senaste du pussa? emil tror ja
3. Vem var den senaste du kramade? david
4. Vem sa du senast "jag älskar dig" till? ohom, vet inte
5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag? nej
6. Gillar du någon nu? äh, vet inte
7. Vad gjorde du i natt? såg film & sov
8. Och vad gjorde du igårnatt? samma shit
9. Vad gör du innan du sover? ligger i sängen å ser film
10. Kan du prata med din mamma om allt? nej
11. Hade du berättat för dina förlädrar om du blivit gravid? ja de tror jag då
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? adå
13. Chocklad eller glass? glass
14. Kjol/klänning eller jeans? leggings, haha

Åtta fakta
1. Hemstad/ort - kalix
2. Hårfärg - svart
3. Längd - 163,5
4. Ögonfärg - blå
5. Skostorlek: 37-38
6. Humör - trött & uttråkad
7. Vänster eller högerhänt - höger

Tolv saker om ditt liv.
1. Har du nånsin vart kär? jamen typ
2. Tror du på kärlek? antar det
3. Har du gjort något inom kärleken som du ångrar? ja
4. Har du nånsin fått din hjärta krossat? en gång kanske, fast de var mitt egna fel haha fail
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? ne
7. Har du älskat någon utan att ha berättat de för honom? nä
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nae, ba å komma å ta mig när ni vill HAHAHA nej jag skoja
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? ja, haha
10. Tror du att du kommer gifta dig? maybe, ja vill då gifta mig iallafall :)
11. Såg du att nummer fem saknades? klart jag gjorde
12. Kollade du just om den saknades? ne, för jag visste ju att den inte fanns liksom!

Tio saker - Det där eller det här
1. Kärlek eller Pengar? kärlek är pengar för mig iaf
2. Vin eller öl? öl
3. Dag eller Natt? natt
4. One night stand eller förhållande ? förhållande
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? vild fest, haha
8. Färgfoto eller svartvitt? färgfoto
9. Telefon kontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? bilddagboken

Har du nånsin
1. Blivit upptäckt när du smugit ut? nae
2. Velat ta livet av dig? haha ja, emotider
3. Gjort något du ångrar? har väl alla
4. Hoppat bungy jump? nae
5. Varit med i en olycka? på sätt å vis
6. Ätit en hel tårta? äter inte tårta
7. Önskat att någon ska göra sig riktigt illa? haha ja ;c
8. Gått på bio ensam? ne, värt
9. vart riktigt glad? hurru jo!
10.nånsin tyckt att världen suger ? haha ja

Känslor
1. Saknar du någon just nu? always
2. Är du glad? lite är jag väl :)
3. Är du fundersam? njaa, lite
4. Är du uttråkat? JAAAA
5. Är du tyst? Just nu? - faktiskt, haha
6. Är du italienare? ne typ svenne
7. Är du tysk? nej din jevel
8. Är du fransk? men...
9. är din föräldrar fortfarande gifta? jajemän!
10. Gillar du någon just nu? den frågan har väl redan varit?

Om dig
1. Hur mkt är klockan nu? 15:24
2. Namn: evelina
3. Vart bor du? töre
4. Hur många barn vill du ha? 1
5. Vill du gifta dig? jadå
6. Rullar du spagettin lr skär du den? hemma rullar jag den, på skolan skär jag den haha
7. Har du ätit sushi? nej
8. favoritglass? magnum classic
9. Hur många olika sorters flingor har du i skafferiet? inte fan vet jag

Fyra grejjor
1. Har du nånsin blivit jagad av polisen? ja, fan va gangster ja är
2. haru hund? nae men hade en i helgen, haha.. hon e gone nu ;<
NEEEJ RÅKA SUDDA 3AAAN
4. Tror du på spöken? ibland, då jag ska sova.. själv ;<

Jag har..
1. Förhållande? ne, ja lever ensam.. haha
2. Dejtat en av mina bästa kompisar ? näe
3. Blivit kär vid första ögonkastet? nae
4. Fått ditt hjärta krossat ? den frågan har väl redan varit också?
5. Skrikit åt en lärare? haha ja
6. Ljugit för dina föräldrar om vart du är? jau
7. Några smycken som kostar över 1000 kr? nä

Dagens
Klädsel - trosor & en stor t-shirt
Frisyr - fläta
Låt - same story
Vill ha - pengar
Sjuka -  cpe öga
Köp - inget
Humör - har väl också redAN VARIT DEN FRÅGAN? oj caps
Tanke när du såg dig i spegeln i morse? MITT ÖGAA typ..

FÖRSTA
bästa kompisen du hade - agnes :)
Bil -
Kärlek - HAHAHAH naw
Husdjur - kisse
Jobb - sommarjobb = att bädda sängen hehe
Köpta skiva? - vetefan
Piercing - näsan

Senaste
Senaste person som smsade dig? pontus
Senaste person du kramade? david
Person som ringde dig? emelie
Du sa till din pappa - minns inte
person du sa "jag älskar dig" till - vet inte
Drycken? - cola
Bilfärd? - hem från kalix
Filmen du såg? någon wallander
Gången du grät? några nätter sen, emo <3

Skulle du..
Våga hoppa fall skärm? aa
Våga hoppa bungyjump? jå
Dejta någon med massa tatueringar? ja sure
Kalla dig själv lycklig? svårt... ibland!
Hellre ta bilden än vara med på den? haha ja
Kunna gråta över en kille? redan gjort så, tyvärr ja
Ljuga för någon? i ett jävligt risit läge ja
Kunna springa 50 mil? utan stopp? knappast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0