hell yeah, jag har tråkit igen



Brukar du...
...titta på dig själv i spegeln? jadå
...gnälla? ja, dom få gångerna jag INTE får som jag vill...
...skrika? nae
...sova? ja, de är typ mitt liv så haha
...ha ångest? händer
...skada dig själv med flit? nej
...ta mediciner som du inte borde ta? ne
...vilja dö? nej :) livet e bra
...drömma mardrömmar? jo, ibland
...drömma sexdrömmar? haha, ja de med
...ta droger? nej
...försöka vara annorlunda? nae, är mig själv :)
...klä dig i svart? jadå
...gå till kyrkan? ibland, då jag har konfa
...gå i skolan? jadå
...röka?
ao
...ha sex?
jaau
...ljuga? neee, bara i riktigt risiga lägen
...hata folk?
väldigt sällan, men nu tycker jag att de finns för många man kan tycka illa om, haha..
...lita på folk? förut ja, nu är emelie jennelie emelie linnea johanna å dom typ dom enda jag litar på

Vem...
...saknar du?
rätt många
...vill du döda? honhonhon, hihi
...rörde dig sist? inte fan vet jag ;o
...vill du slå?
.... hemlis
...kysste dig sist? en jag inte förväntade mig skull göra det, ohom
...vill du kittla? vene, någon som är jävligt kittlig
...kramade du sist? emil eller nån :)
...vill du prata med? everyone!
...skrek du på sist? mami
...vill du vara som? mig själv, fast ännu lite bättre ;)
...sårade dig sist? en nära vän
...vill du bli galet full med? dom jag oftast blir full med?:)
...gjorde dig riktigt glad senast: folket igår!:)
...fick du sms från senast: emeliie
...ringde dig senast? mami
...är snyggast på jorden? JAGJAGJAGJAG, ahah nej ja skoja! inte vet jag ;o

Har du...
...för många vänner?
de kan man inte ha, daah
...förföljelsemani? va?
...tvångstankar? ne
...någon annan psykisk sjukdom? nej
...någon fysisk sjukdom? ne
...någon skada: cpeskada? annars inget :)
...färgat håret? adå
...brutit några ben? nei, däremot fått sprickor å sånt
...några piercings? jadå
...egen dator? aa
...bra självförtroende? ne
...kysst någon? aa
...sagt jag älskar dig till någon idag? vet inte
...bjudit ut någon? nae
...varit kär? ja, vi säger väl så då
...dumpat någon? adå
...stulit någonting: au
...lämnat landet? aa
...tuttat eld på nått? ja, haha
...gjort något olagligt? jao

Hur...

...går du? lite sisådär småskeft ni vet!
...svarar du i telefonen? hallå, vad vill du, halå kåt, har nya olika svarningar varje samtal haha
...fördriver du tiden? dator, dh, sova osv
...mycket pengar har du? 20 kr.. ;< hade 200 inatt! men då e ju dom ded and gone
...tjänar du pengar? nae
...ofta diskar du? aldrig typ
...ofta städar du? jag? aldrig.. mamma gör de åt mig :)
...många stör du dig på: från 1-10 typ.. 4?
...Ofta träffar du din familj? varje dag nästan

Tror du...

...att du kommer bli något? ja, säkert alla blir något!
...på gud? hihi.. ber till gud om att saker ska hända, så händer dom alltid xD så jag är lite små kristen nu, HAHAH
...på rymdvarelser? ne
...att folk tycker om dig? dom som känner mig på rätt sätt gör väl det
...på ett liv efter detta? ne, är man död är man död! punkt slut
...att fiskar kan tänka? nej, hur smart är man å tror att nån snör mask i vattnet utan att den hänger på en krok? vavava? hjärndöda.
...att du kommer leva länge? ja, ett gott skratt förlänger livet.. så ja lär leva föralltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0