helg snart, sjukt skönt.

förlåt för att jag inte har bloggat nå idag, men stannade i kalix då jag slutade idag slutade kring 11 så kom emelie till skolan så gick vi sen hem till henne så jag fick checka in lägenheten dom just har flyttat in i!:) och såå var vi med johan, såg film med han å sen for johan och jag å emelie for till stan å var med jeesper å vi for och åt på fra så kom jens dit å var med oss, sen har vi bara lodat runt till kring 5 tiden då emelies mamma hämta oss och vi for till mig, här har vi ätit, chillat, pratat osv!  har varit en uuber bra dag =)

allt känns bra, jag är glad, allt känns helt plötsligt så positivt idag? haha? vet inte varför, men känns skönt å helt galet bra.. bara de här håller i sig nu tills det är måndag igen!  allt känns bättre med att bara tänka på att det är torsdag imorgon, sen är det fredag och då flyttar jag till kalix över helgen som alla andra helger, skotercrossen är då osv!  det blir nog great, om jag hinner fixa allt som ska fixas innan det dvs.. 

nu ska jag slå på en film, eller prata i skype.. får se vilket det blir, har inte tagit någon powernap idag å är ändå inte ett dugg trött.. vad beror det på? jag har ingenaning.. har för mycket bra å tänka på än att tänka på att sova, skön..t godnatt på er!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0