heeeeelg nu! typ..

for hem tidigare från praoen idag, kopierade bara 1000 bilder å sen så såg jag på då mamma höll på med nå i nå kök så dukade jag lite sen skulle mamma å hämta barnen på skolan till hennes jobb så bad jag henne skjutsa hem mig innan för orkade inte vara där medans hon hade miniorerna för gör endå ingenting då jag är där då dom e där förutom sitta å kolla på då dom pysslar så for hem och var social med min syste,r så nu hör jag på musik och tar det lugnt! :) imorgon har jag en kort dag också, om jag nu inte är ledig? isånnafall har jag helg nu, för mamma är ledig torsdag & fredag.. skönt!:)

bjussar på två eller 3 bilder från praoen! dock mobil-bilder..

jag & mami gjorde kring 50 våfflor ;o haha..

haha, söt bild.. inte varje dag man ser mig med uppsatt lugg!;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0