hårfärgning, stan, tråk, sex?

sitter i emelies rum framför datorn på en pall med en fet godis skål, cola, öl, chips å allt annat flott!  har färgat emelies hår, hon har färgat mitt hår så nu är mitt hår leent, mjukt, kolsvart å ingen gräslig utväxt, åhå älskar de nästan lite.. å emelie har blivit svarthårig hon med igen, hon dissa ju mig där ett tag å blev readhead, men nu e vi twins igen! hahaha fan vad 12 de lät hihi,   har iallafall just plattat håret, sminkat mig lite mer så ska jag limma fast emelies löshår sen ska vi fota lite nya pix med hennes kamero!


om vi nu inte somnar å dör som vi oftast brukar göra helt oväntat, åtminståne jag!  var en rätt död kväll i kalix, eller död var den ju inte.. var med jossan å en massa på bowlingen, sen åt vi fra mat å vandra runt stan å hade det chillipill! sen kom emelie å hennes far å hämta mig så for jag hem till mitt andra hem känns de som, sover här var å varannan dag haha..  ahja, ska äta lite mer godis nu så jag blir tjockare!=)  ha de gött, för de ska ja ha

HAHAHAH, så jävla fin bild!  ni skull sett videon, men ja är för mesig för att lägga ut den å använder lite grova, rasitiska och fula ord.. sånt som jag aldrig skull snöra ut bland folk,  ska iallafall försöka föreställa en såndär cheyy med slöja hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0