grillning, bowling

FAN vad irriterande, råkades sudda allt jag hade skrivit om kvällen.. vilket var rätt långt, så nu ska jag försöka göra det kortfattat istället!;)  när jag kom till kalix, kring just efter 8 tiden? gick jag till bowlingen å där var emelie så såg vi på då oskar david & hans papi bowlade, sen rullade in dit massa folk så såg vi hockey'n på tven dom har där! sen kring 10 bestämde vi oss för att fara å grilla körv, så vandrade vi dit å grilla å hade trevligt!:)

nu ligger jag i emelies nya sköna stora säng som vi ska inviga innan vi somnar ;))  nu ska vi hitta oss en film å se på, så ska jag gå å tvätta bort sminket och byta om till nå sovlåvliga kläder.. sen ska vi invänta FREDAG!;)  aja, ska gå å tvätta bort spacklet nu, fan vad jag hatar grill-röken, stinker i hela emelies rum nu typ.. ;c  haha, godnatt på er, dröm sött för de ska jag =)

ja å emelie så här lagomt snygga right now!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0