godnatten!

Har just sett på big brother, innan det var det hockey.. Såklart vann ju lule, precis som jag sa!;) hihi.. Och nu ringde emelie å är social med mig, så ska sitta på facebook ett tag sen slå igång en film och somna till den! ska upp före fan imorgon för ska till lule med min käre mor å köpa lite kläder sen ska jag med hon å handla mat och sånt! sen ska jag vidare mot kalix någon gång på kvällkvisten, de blir nog bra.. bara att jag ska överleva utan emelie för hon ska till ett skit ställe som heter robertsfors å lämna mig själv, dock kommer hon tillbaka på lördag så jag överlever nog ;)

nu ska jag sitta här å tidsfördriva tiden med lite peeps som är sociala, och vänta på att emelie ska ringa mig igen för hon la på å skulle ringa upp senare! sen ska jag då se film, och sova då!  vi får höras mer imorgon, om jag nu inte bloggar mer innan jag somnar ;)  godnatt!

bild på mig å sofie från 7an, så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0