Godmorgon!

Godmorgon, gör ingenting sitter och lyssnar på musik och ser på tv med Linn.  Ska alledens snart gå och duscha, ska bara hitta orken till det för känner mig inte allt för vacker när jag gick å la mig med smink å allt igår haha man e såå fin då man vaknar!

Har ingenaning om vad dagen här ska bjuda på, kommer mest troligt bara vara hemma och göra ingenting.. Vilket veckorna här brukar gå ut på, sova, äta, dator, tv, duscha, fixa mig och sånt.. Bara det tar ju en liten tid av dagen ;) ska gå och hitta några batterier å plugga in i kameran så ska jag fota lite som tidsfördriv, men först ska jag hoppa in i duschen å göra allt det, så vi får höras senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0