fredag hela jevla veckan!

idag äre inte vilken dag som helst, utan det är fredag!!1 som de ser ut nu blir det en lugn fredag och mindre lugn lördag skull jag tro, vi får även sportlov idag så klockan 12.40 idag, får jag lov! sjukt skööönt, har redan massa planer för lovet.. dock är jag å planer inte nå bra vänner för de blir aldrig som tänkt, men nu ska vi försöka göra det hur bra som helst!

känns sjukt att redan ha sportlov, och att vi redan är på månad 3? jag som tyckte nyårs afton bara var för drygt 3 veckor sen, men ikket..  vilket är rätt bra att tiden har gått fort, så vi har sluppit dras med den tråkiga början av 2011 för lääänge ;)  men om 3 månader får vi sommarlov, sick't skönt.. känns så fel att jag snart går ut 8an? känns som att jag börja nyss med tanke på att sjuan gick hur segt som helst..

whatever, ska dra till bussen på tio minuter eller något, slutar tidigt idag som sagt.. så vet inte när jag kommer hem, förhoppnings vis tidigt om jag får hämtning! jaja, uppdaterar mig mer på skolan, eller då jag är hemma från skolan.. puss!

memories, hade ja nå blont hår?? aa de hade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0