förlamad?

Ligger i sängen och gör ingenting, har inte haft orken till att blogga nå tidigare idag.. Har bara  stigit upp och ätit lite sen lagt mig i sängen och sett film å sovit yttligare några timmar.. Har förjävligt ont i min rygg, nacke, hals & huvud vet inte vad felet är på mig, kanske håller på dö? Tänkte att jag skulle dö så tog ett glas mjölk bara för att man blir starkare av det å föratt jag aldrig dricker det så jag inte dör av någon mjölkbrist eller nå haha.

Haha, de är sjukt hur de värker i fingrarna och uppåt armen av att skriva ett blogg inlägg?! Som jag inte ens har skrivit såå himla mycke på, sak samma.. Ska slå igång en film, tycka synd om mig själv & ta en powernap tills hockeyn börjar.. Vinner dom inte idag, kommer jag vara rätt säker på att min död är nära för ingenting har gått särsklit bra idag.

sötbebbis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om 97orna på din skola?

2011-03-29 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0