forever and ever, life is now or never

är hemma från skolan nu,   sitter å kollar på nån random serie på tven.. har varit en chill dag på skolan idag, den har gått snabbt även fast jag har haft världens huvudvärk sen jag slog upp ögonen, så har varit lite småsur hela dagen idag också, men inte lika illa som igår haha ;)

väntar på att mamma ska sluta så ska hon hämta hem flott-mat till mig å hon, så ska jag keka är hungrig som bara den.. sen powernap och så, imorgon är det torsdag när den är avklarad har jag helg eftersom att jag inte ska vara med i bragdloppet å skidra 1,3 mil.. risken, å sen vara slut hela fredagen haha..  ska nog ta en powernap nu så tar de snabbare för mamma att komma hem med min jävla mat!  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0