filmmys

sitter å ser utröstningen på let's dance med emelie, emelies mamma å simon som har deckat på soffan! jag & emelie kom nyligt hemfrån staden, där hände inte allt för mycket, var på bowlingen med några som såg hockey, sen ut å vandra en sväng kring stan å stannade på lyktan å blev där tills emelies pappa kom å hämtade oss så for vi till draggen å hyrde nya saw filmen! så nu väntar vi på att tven ska bli ledig så ska vi starta igång den ;)

imorgon ska jag å emelie upp tidigt som fan typ, skönt? nä.. för vi ska på isracing med emelie å hennes föräldrar i think, fast vet ännu inte om jag far hem före och åker dit med pappa? har beslutångest haha.. ;c  whatever, ska gå å ta av mig jackan nu, kom på att jag glömde göra det då jag kom in!

jag å emelies i början av året, vi var absolut nyktra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0