film & godis, sen godnatten

ligger i sängen nu, med godis, musik & trocadero dock har jag den i en cola flaska av någon sjuk anledning, haha.. tvättade nyss bort sminket, vilket var jävligt skönt! så nu ligger jag i sängen osminkad, uppstoppat hår å ja.. allt känns jävligt skönt, förutom att jag är arg å lesss som fan.. men de ska vi inte prata om nu!

ska se på olivet & gänget snart, så söööt film hihi! älskar verkligen tecknade / animerade filmer.. iallafall då jag ska se film själv, ska jag se med nån söt ser jag alltid skräckfilmer eller nått, sofie kom ju aldrig idag så får sova själv, om nu inte en viss en kommer i sista minut :)  whatever, ska slå igång filmen nu å äta mitt godis, så jag sen får sova vi hörs!:)

såhär ser nuläget ut, dator = film, godis, dricka å en skön säng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0