;@@

fyfan, där gick seriöst gränsen.. nu är jag arg, på riktigt..
har fan inte orkat bry mig i början, men sen när en av sina närmsta vänner som man har varit öppen till å berättat en massa åt sen får man reda på att den går å snackar skit om en & en jävligt nära vän till mig.. vad fan är det för stil? visst, att en annan har gått å snackat har jag inte orkat bry mig, men när fan de är en av mina vänner som har gjort de börjar man bli jävligt less...  man vet fan inte vars man har någon nå mera..  jävla fjortisar som inte har nått bättre för sig än att gå å snacka skit om sina jävla vänner, visst vänd alla emot oss, de kommer ändå sluta med att alla vänder sig emot dig, för ALLA ska få reda på hur fan det är igentligen..

ÅÅÅH, brukar inte skriva ut så jävla bokstavligen hur jävla less jag är, men nu gick fan det över gränsen så jävla totalt.. har hållt mig jävligt länge nu..  nu har dom gått över gränsen, igentligen har dom gjort det för läängesen.

tur att jag har min elskade emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0