du tror men inte vet ;)

ligger i sängen å ser då wilma står å gör sin bejbis blick av att få ligga i min säng,  ger snart med mig... men hon släpper ju hår som en jag vet inte vad så hon ska inte ligga här har jag bestämt!  nog för att jag har chips smulor å allt i sängen nu för att jag åt chips inatt, haha..  har lite svårt att prricka munnen alltid, right now e klockan 13.37 dom flesta geeksen sitter nu å ropar elite eller nått, hehee!

idag har jag inga planer, ska bara vara hemma å äta mat, se på solsidan KANSKE plugga lite.. om inte ska jag känna ångest för att de är skola imorgon.. fyfan vad tungt, därför bestämde jag mig för att sova ut rejält idag så vaknar jag endå typ 12 halv 1 ?! vilket stil,  whatever, svalde just ihjäl mig chips så nu hostar jag typ ihjäl mig också, haha.. anteckaaa, ska se film nu & försöka sova lite!  måste ju vara utvilad imorgon, ha-ha.

hitta den här bilden från i sommras,  ta mig till värmen nudåå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0