Du brände dina broar när du sa det där Som fick mig att förstå vem du egentligen är

Har sovit enda sen jag kom hem från skolan alltså sen klockan fyra, var sjukt jävla trött.. Har sjukt ont i halsen och huvudet, fett less ;( finns inge värre än att ha ont i halsen.. Är nog hellre skit täpt i näsan, för det finns neseril till det halstabletter är så äckligt så skulle inte ens orka köpa haha.. ;>

Nu är jag hungrig, ska gå å äta middag eftersom att jag sov så djupt att jag vaknade inte ens när dom försökte väcka mig hela tiden hihi..  Är mest troligt ledig imorgon, vi har ju igentligen friluftsdag och jag skulle till kalixbacken, men har såååååhär liten lust... Tror jag stannar hemma å vilar mig till onsdag, vill inte direkt göra mig sjuk de är nog jobbigt med ont i halsen.. Och emelie lär inte komma till skolan imorgon heller säker, å då är allt mer värdelöst typ..  Whatever, går halv dag på onsdag också, fan så skönt.

bjuder på en gammal bild, där jag hade mitt långa fula blonda hååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0