dag 1

- en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv



1.  Jag hatar folk som ljuger & är falska! det gör mig så sjukt irriterad
2. jag gillar då emelie sitter å smeker på mig som just nu,  hehehehe ;)
3. jag SKA å VILL ha hål i tungan, måst bara våga .. haha
4. hatar att sova själv ;<
5. jag gillar brudar, jag är pedofil, jag gillar inte lax / det emelie vet om evve!
6. finns nog inte nån bättre stund på kvällen då man står å hoppar å dansar å sjunger som en galning till musik med massa sköna typer, haha ;)
7. jag är röker, bad girl  ;<
8. jag är alltid pilsk på folk, ska alltid å pilla på alla.. mest emelie, hahaha
9. jag är oftast ärlig med vad jag tycker å tänker
10. jag har en tatuering jag aldrig har visat bild på, alltså vet inte många om det
11. jag är livrädd för nålar, ändå har jag piercat mig själv 4 gånger i läppen, och näsan & naveln dom gjorde dock hos folk som är utbildade!
12. jag är beroende av att ha löshår, färga håret och andra saker som har i den kategorien att göra
13. jag är sjukt less alla falska rykten som går om mig & andra peeps jag känner.. och att folk alltid ska ta å dömma en efter vad andra säger man får aldrig chansen till att visa hur man är igentligen
14. jag är typ schizo om jag är ute å röker står jag å pratar med mig själv, å pratar jag med t.e.x emelie, pratar jag om mig själv som att evve vore en helt annan person.. haha
15. jag är aldrig sugen på godis mera, kan inte äta det sen jag börja käka nå piller haha!

emelie var den som kom på hälften av alla sanningar, så dom kan va lite roliga haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0