bläääe :(

håller typ på att få cancer å dö... ligger just nu å ser på björn bröder, så ser jag mat i filmen å jag håller på spy.. har världens illa mående, har inte kunnat äta på onödigt många dagar.. direkt jag ser mat har jag mått illa, tills senare idag då jag mådde bättre å skulle äta gick de bra.. men tror ni inte jag mår lika bajs igen? vafan händer med mig? håller jag på dö? neeeeej llivet har ju bara börjat :(

så nu ska jag ligga och gråta åt björn bröder, bara för att det är världens sötaste film och så ska jag smsa med en söt en så kommer jag nog sova gott, har världens skallebank just nu + illamåendet då.. måste fan fara till en läkare snart, jag är fan inte frisk .. säger jag nått åt mamma kommer hon väl tro att jag är nå diebetes eller nått riktigt hemskt... typ aids? HAHAH, det var det värsta jag kunde komma på denna sekund.. godnatt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0