baby don't feel my pain

for aldrig till skolan imorse, var alledens för lat och hade värlens huvudvärk vilket är tredje dagen i rad jag har det ända från att jag vaknar tills jag går å sover och missar endå ingenting viktigt i skolan idag, så nu har jag helg.. sjukt skönt!  vet dock inte vad jag ska hitta på i helgen, men någonting händer ju alltid så småning om!

har haft världens hemskaste dröm inatt, först hade jag världens fetaste fest här hemma sen var jag på ultraljud så var jag helt plötsligt gravid? och fick några piller så det skulle försvinna hah ;o sen for jag hem till mina föräldrar så bodde vi i världens flottaste hus typ ;o  så jävla sjuk dröm.. de hända massa fula detaljer i allt det hela, haha mina drömmar är så jävla sjuka alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0