är jag vaken? det känns som att jag drömmer.

godmorgon! bloggade aldrig igår då jag kom hem eftersom att mitt internet funkade, sen sluta det funka, sen funka det osv heela kvällen..  kom iallafall hem kring 11 tiden, var med linnea ett tag då tills hennes pappa kom å hämta hon, sen tog jag massa flott å la mig i sängen å skulle se en film, funka den? nä.. så såg nån annan film jag har sett ett ex antal gånger, och samtidigt låg jag i sängen och höll på att frysa ihjäl!

var en ovärd kväll igår, ingen var knappt på bra humör.. det var kallt ute, vi satt på lyktan och gjorde ingenting sen var vi till melissa en sväng sen hamnade vi på lyktan igen å blev där resten av kvällen och så.. ikväll vet jag inte om jag orkar göra nå, allt känns otaggat å vill bara somna om nu men får inte sova för då kommer direkt någon elaking å väcker mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0