ändrade planer

ligger i sängen, snyggare än vanlig (skemt), pratar i telen med fyllon, kom hem från kalix för en strax sen osv.. aa så ser nu läget ut just nu,  ska snart klicka igång någon film eller göra ett tappaert försök att ladda ner från tankafetast även fast det är helt störd å inte går att ladda ner där nu?;s  buggar inte bara för mig, hel knas

jävligt irriterande iallafall, kvällen har varit okei! for till kalix för pappa ides skjutsa mig, hämtade om sofie å drog med hon till stan i samma veva så for vi till folketshus på rockkarusellen som är typ varje gång i månaden känns de som, om inte oftare?  whatever, senare kom mer fint folk dit så allt blev lite mer värt, var äckligt kallt om fötterna, mina fötter är från & med nu förlamade, tog mina nya högklackade som dödar mina fötter för att jag inte har vant mig med dom än, vilket suger så nu har jag ont i dom!

hatar att jag måste vara äckligt tyst för att willy sover, eftersom att min syster - bella, har sovit å bott här i helgen så måst man vara knäpp tyst typ dirr han somnar annars vaknar han igen å gråter å gråter å gråter typ,..   whatever, de är inte mitt problem, mitt problem är hur jag ska kunna somna nu.. har inte sovit i min säng på typ 4 nätter, har inte sovit själv på 4 nätter eller nå :(  ringer fan hit någon, nån söt som gör allt för mig.. VEM VET VEM HEEEEH jo jag!  ahja, tjorvigt å flera hundra onödiga rader långt inlägg, men allt jag skriver blir alltid långt, men då har ni ju nå å läsa å tidsfördriva tiden med,  hejdå mina små fans!

hej jag är söt & ser smart ut i mina glasögon, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0