WHEHOO skolkär, not

Har just lagt mig i sängen och ska slå igång ett avsnitt av mitt älskade dh som förhoppningsvis får mig på bättre humör.. Just nu skiter jag i och plugga, för jag orkar verkligen inte jag har typ inte sovit något inatt och är helt jävla slut i hela kroppen, min skalle är sönder stressad inför att hinna klart med allt innan skolavslutningen vilket jag redan vet att jag inte kommer hinna, jag orkar inte med skolan jag gör inte det.. Ne, nu demostrerar jag,

JAG VILL HA SOMMARLOV punkt.

hejdå


hoppas skolan lyckats bli tänd på, eller att det är mögel i skolan så allt måste renoveras så skolstarten uppskjuts och vi får ett ännu längre sommarlov, om inte nått sånt sker så ser jag till att det sker, jag hittar nå gangsters som kan förstöra å ger dom en slant för det...

ni får tycka jag är elak, arg osv för det är jag faktiskt just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0