världens lataste, tråkigaste person

Är världens sämsta bloggare och världens lataste person så bloggen går lite segt just nu + att min dator är helt förstörd, kan inte göra nått utan att den buggar ihop i typ 2 minuter haha så det går så om å om igen varje minut typ så får ingen lust till att blogga eller så, till å med facebook blir oaktivt för mig! Har inte gjort någonting vettigt idag, när jag vaknade åt jag sen gick jag ut och solade en timma och sen har jag bara legat och kollat klart en säsong av dh och sen sett barnfilmen trassel bara för att den är så rolig haha :)

Imorgon ska jag sova ut reejääält för på fredag ska jag upp vanlig skoltid eftersom att min förbaskade sommar skola börjar då, som tur är går vi bara halva dagar och så om jag hinner klart allt jag har att göra så får jag ju sluta den tidigare annars måste jag gå hela 2 veckor.. Nä nog fan ska jag plugga!!! Nu ska jag käka chips dricka cola och se då dom föder barn på tven, fan vad kuul!  Nä, finns fan inget vettigt på tven..  Vi hörs mera sen!

jag & gulle
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0