trååkigt

Hur gammal är du om fem år? 20
Vem var den sista du träffade? Linn & matte
Hur lång är du? 163
Vilken var den senaste film du sett? Ice age haha
Vem ringde du senast? Mamma
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Linn: Emelie och Petter kör hem mig :)
Vad är dagens planer? Tråka
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Fredags
Vilken ögonfärg har du? Blåa
När vaknade du idag? Typ prick ett, haha
Har du någon gång hittat en katt? Vad menas?
Vilken är din favoritplats? Min säng
Vilken plats föredrar du minst? Skogen?..
Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt, lär säkert vara kvar där jag är nu
Vad skrämde dig som barn? Allt, och då menar jag allt
Vem fick dig att skratta senast? Vincent haha
Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är de? HAHA
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Med, eller sover med en t-shirt å trosor haha
Hur många kuddar har du i sängen? 4 heheee
Hur många landskap har du bott i? Har bara bott i sverige, sen har jag ju då varit utomlands en vecka å då bodde jag ju där ;)
Har du någon gång spytt på fyllan? Endel gånger
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? stumpor!
Är du social? Ibland, beror på med vem jag skriver
Vilken är din favoritglass? Vet inte, finns ju typ överdoserat med goda glassar
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppat som fan, sen åkt utomlands osv
Tycker du om kinamat? Jadå
Tycker du om kaffe? Nej
Vad dricker du till frukost? Juice eller vatten
Sover du på någon särskild sida av sängen? Högersida, alltid!
Kan du spela poker? Nää..
Är du en beroendemänniska? Det vet jag inte?
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo
Vill du ha barn? Japp
Kan du några andra språk än svenska? Jo
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Föredrar du havet eller en pool? Havet
Vad spenderar du helst pengar på? Allt onödigt som finns
Äger du dyra smycken? Nja
Har du någon gång testat narkotika? Nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godis ^^
Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte ;o
Har du några ärr på din kropp? Ja, mina ben är fulla mer ärr :(
Vad har du för ringsignal? Gubben i lådan
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har sparat dom haha
Flirtar du mycket? Haha
Vart togs din profilbild för din blogg? Har typ ingen
Kan du byta olja på bilen?
Har du fått fortkörningsböter? Ne
Vilken var den senaste bok du läste? Läser aldrig böcker
Läser du dagstidningen? Ne, sällan
Prenumererar du på någon tidning? Ne
Dansar du i bilen? JA!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vet inte
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? " Evve är bäst "
När var du i kyrkan senast? Då jag var på dop, vilket var i januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0