Trött & ont

Vaknade just upp från min powernap fast jag känner mig faktiskt bara tröttare... Ska snart äta middag, grillat står det på menyn! Sen ska jag hoppa in i duschen eftersom att jag känner mig helt flottig och äcklig, dock gruvar jag mig för hur mina skrubbsår kommer svida, eftersom att cykla i högklackat, heta evelina eriksson, inte vara i det bästa skicket och kolla bak å pratar samtidigt kan sluta liggandes på backen, så jag har en hel del små sår och ont i rumpan haha!

Så jag tycker ni faktiskt kan tycka lite synd om mig åtminståne idag! Ska ladda ner någon bra, ledsam och söt film till kvällen som jag kan se och äta mina lantchips med smak av gräddfil munorgasm123.. Eftersom att det ena sekunden spöregnar å andra sekunden är det halvsol is jag inte göra någonting idag, även om alla jag känner ska supa ner sig själva.. Ringer nån söt och min kväll är räddad!:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0