tjåkit skolan kan dö

Är hemma från moster nu! Fast har varit det ett rätt så bra tag iallafall ;) Nu sitter jag och väntar på att bella, johan & lilla willy ska komma hit så blir det middags dax, min mage håller på kurra ihjäl!  Sen får vi se vad jag hittar på, kanske är så nyttig att jag far ut och promenerar, det är ju så skönt ute bara att det blåser som något jag vet inte vad!

Imorgon är det skola, vilket känns surt.. Fick även veta idag att jag skulle lämna in något papper uti sommarskola imorgon, kan ju bara säga att det kan min mentor fet glömma att jag tänker sitta på skolan PÅ MITT SOMMARLOV FÖR ATT FIXA ETT ENDA ÄMNE JAG NÄSTAN REDAN HAR FIXAT UPP TILL G!  Åå vad alla lärare är störda, om någon lärare läser det här ta åt er.

Gladtjej123!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0