sug töre dööö



Ligger i min säng, har sminkat mig och plattat håret nu sitter jag och hör igenom en massa låtar med veronica maggio samtidigt jag försöker få någon idé till vad jag ska göra till middag, det sämsta med att föräldrarna inte är hemma är att man måste laga mat, diska och allt skit helt själv haha.. Och jag är för lat för att orka beställa mat och fara å hämta det också, så det slutar nog med nudlar iallafall..

Resten av denna tråkiga och sega dag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Alla från kalix sitter å skriver att vädret är så jävla fint, här i självaste töre som är ca 2,5 mil ifrån kalix här har det varit sol i typ en kvart HÖGST. Hade jag haft egen inkomst & en bra inkomst hade jag nog bott överallt annanstans än töre just nu, kan alltid drömma om att jag bor någonannanstans iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0