Sovis

Ligger i sängen och ska strax slå igång och se på mean girls, så jävla bra film haha!;) Dock är ettan bättre än tvåan så blir att se den! Har hunnit med att se skräckfilm med linn & matte i 3D så jag sket ner mig då&då men det är tilllåtet, så läskig var den ju inte.. :)  Nu ligger jag och sörjer min "nattlampa" som jag alltid har tänt då jag ska sova den har gått sönder så måste ha tänt en annan lampa som lyser upp HELA rummet, måste komma ihåg att be mamma återskaffa liv i min andra, går ju inte att sova med såhär ljust och tänker inte ha kolsvart heller eftersom att jag är mörkrädd då jag sover själv.. hihi!

Whatever, nu ska jag bara höra på sjukligt bra musik ett tag innan jag slår igång filmen.. Sen sova och imorgon ska vi ha REJÄÄÄLT JÄVLA ROLIGT om allt går som planerat för helt plötsligt kanske allt skiter sig och mina föräldrar tvingar med mig ut på skärgården om det är väder? Så jag hoppas innerst inne att det är mulet imorgon haha.. Godnatt

Jag ser då ingen sol som visas på fredag, det betyder - BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0