söndag

Ligger i sängen och har precis vaknat, har sovit sjukt gott dom få timmarna jag har sovit har ingenaning då jag somnade iallafall efter 4 någon gång sen vaknade jag 6 av att min dator föll i backen eftersom att jag alltid har den i sängen å ser på film innan jag somnar & lyckats även somna då å då till filmen haha.

Ahja, ska snart ta och stiga upp och kolla vädret där ute skulle igentligen vara i en kyrka just nu och tagit konfirmationen men eftersom att jag hoppade av så slapp jag det, skulle då istället och se då mina vänner tar den men då vaknar jag prick 1 och då börjar själva konfan, bra evve.. BRA!

Ahja, ska gå å kolla om de e nån jevla soljevel ute så ska jag sola järnet! Sen ska jag kolla lite matte, måste lära mig nå små saker eftersom att jag har matte prov imorgon.. Btw, sista veckan i sommarskolan sen har jag SOMMARLOV på riktigt ;)

Börjar morgonen och bjuder på en jättefin bild på mig å emelie, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0