SOMMARLOV!

NU HAR JAG SOMMARLOOOV!!!  fyfan vad skönt!:)

Skolavslutningen rullare på som vanligt, folk sjunger och uppträder bäst av alla som sjöng var ju såklart min kära vän sofie! Hehe, sen delade dom ut massa priser och sånt och själva avslutningen var klar kring 10 och då samlades vi i hemklassrummet, sa hejdå osv och fick betygen! Men just då vi ska ut från skolan går så klart brandlarmet på självaste skolavslutningen! Haha, ahja!  Nu ska jag vänta tills mamma kommer hem så ska jag prata och ordna grejer uti ikväll med henne,

Sen ska jag duscha snabbt och fixa mig sedan rullar det väl iväg till kalix ska och fira att vi har fått sommarlov och så ska vi fira jennelie vilket innebär grillning hos henne och bara ha det allmänt trevligt med fina tjejor och senare blir det väl att dra vidare någonstans! Det blir säkert bra, nu kom mamma hem så ska prata med hon nu!  Vi hörs senare ;)

Bilder från skolavslutningen kommer senare för jag hade inte med mig kameran men vi har fotat för fullt med emelie & amandas kameror såå dom kommer upp här för eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0