Sommar?!

Tjenis!  La mig nyss i sängen och kom nyss hem efter att haft hämtat min  syster på bussstationen! Slutade halv 9 idag, så jag och fanny vandrade till stan och tidsfördrev tiden där & fixade lite grejer! Senare for fanny hem och emelie och petter kom till stan och vi åt på fra, for sen hem till emelie en sväng och sen till hamnen där en massa var och badade! Sen gick jag till bussen och for hem och la mig direkt och solade så nu har jag fått lite färg så jag slipper vara blekast av alla jag känner typ.. Hehe!  Nu ska jag be mamma fixa ihop någon middag eftersom att jag är dö hungrig och senare får vi se vad som händer, hade behöft få mitt hår färgat idag men jag klarar inte av det sjääälv så det sket sig!

Btw, kan inte annat än att älska vädret vi har här uppe i norrland ;) Här har vi kring 35 grader utomhus, sommar? oyes! Och har för den delen fått sommarlov nu förutom att vi inte har skolavslutningen förän på tisdag och så har vi bränbolls tunering på måndag men vet inte om jag orkar fara på den, men iallafall sick't skönt med helg & lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0