seg dag

Godmorgon, har varit vaken i ett par timmar men har inte tagit mig upp ur sängen ännu! Vilket jag inte lär orka göra på hela dagen heller, ska vänta på att bella kommer hit så får hon färga mitt hår eftersom att det inte blev av igår och innan dess vet jag inte vad jag ska tidsfördriva tiden för duscha orkar jag inte göra eftersom att det gör jag då jag har färgat klart håret osv..  Så ska väl se dom 2 sista glee avsnitten och sen deppa tills säsong 2 kommer gå att ladda ner! Vi hörs senare, ska hitta min kamerao så ska ni få er några nya bilder så småning om.. Tills vidare får ni nöja er med gamla bilder!

Jag & Emelie förra sommaren, good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0