pensionär-evve

Asså jag är typ pensionär, seriöst? Har vaknat kring 9 varenda morgon i flera veckor då jag väl får sova ut!? Det är inte okej, och så somnar jag före fan fast det är rätt okej då slipper jag vara vaken ensam i huset bland alla spöken, något jag hatar med helgdagar är att jag måste sova själv då.. Eller inte alltid, men oftast, så då sover jag ännu sämre!

Ska bara nörda nickelodeon ett tag och äta cheddar popcorn (munorgasm) sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och sånna där onödiga stuffs ni vet =)  Jaja, vi får helt enkelt höras senare!

Tja, söt bild från nyår!.. Sitter å funderar hur länge det tar tills jag saknar svarthåret.. 2-3 veckor kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0