My day

Skulle just läsa min egna blogg så såg jag att jag inte hade uppdaterat något idag!;o  Mitt minne är ur uselt, har iallafall varit med sofie hela kvällen for och skjutsade henne till bussen kring just före 10 sen for jag hem och snabbduscha mig, gjorde mackor och la mig i sängen och allt det där tog bara 16 minuter?!?!  ASSÅ DET GÅR INTE IHOP.. Men jag antar väl att jag är super snabb på nått sätt eller så ;)

Har precis ställt alarmet på 05.40 för då ska minsann jag upp eftersom att sommarskolan börjar då! Det känns inte så jävla jobbigt endå, jag menar jag gör endå ingenting på dagarna? Så kan väl endå gå skola 8-12 i några dagar? Och vädret ska dessutom vara piss hela veckan så :DD Aja, ska säga godnatt för min del nu och avnjuta mina mackor och några avsnitt dh såklart! Godnatt :)

En mycket gammal bild på mig & sofie från 2009?! eller början av 2010!
Vi båda var iaf mörkhåriga, åh.. Fina tider är gamla tider ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0