Min kvälll!

For till kalix ikväll iallafall så kan berätta lite över hur kvällen har sett ut!  Började med att jag kom till kalix kring 6 tiden och for till parken där knoll jens & philip var.. Sen ringde vi linus och jag jens och knoll for med linus till Gammelgården och sedan väntade in några pojkar å en flicka och sen for vi till en grillstuga typ 100000 mil ute i skogen.. Som tur var slapp jag gå!  När vi väl kom fram så fixade vi igång en brasa och satt där och bara chillade, pratade och hörde på musik tills det kom fler folk och sååå.. Dock blev det bara tråkigare och tråkigare...

Sen kring 10 fick vi fingrarna ur rumpan och förflyttade oss till Gammelgårdens skola och alla åkte vespa utom jag knoll och josef så jag cyklade breve knoll å josef som gick i slowmotion eller hur det stavas så själva vägen tillbaka tog typ en timma eller okej 40 minuter då! haha.. Sen när vi kom fram dit fanns det tydligen en grillkåta på skolan där dom hade fixat en ny eld så ja.. Vi gick typ flera hundra tusen mil i onödan medans vi hade kunnat vara å grilla där vi startade! Men nä, då ska jonne komma med sin "braiga" idé om att fara långt åt fan.. Haha, ahja jag överlevde så ska inte klaga och har fått lite motion så haha :D

Men nu ligger jag nedbäddad i min säng och har världens huvudvärk, fryser som en naken ko och vill bara sova.. Så ska slå igång ett avsnitt dh (ja jag ska se om hela serien en gång till, dvs tredje gången gillt!!) och sen ska jag somna till det! Sååå vi hörs helt enkelt mera imorgon,  puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0