Midsommar avklarat!

Urkass uppdate idag, men har inte kommit hem föräns för något tag sen och emelie å petter skjutsa hem mig så dom kom in en svängom och direkt dom for satte jag mig framför datorn och spela cod med matte, haha..   Iallafall, midsommar var den bästa midsommaren jag har haft! Hade sjuuuuukt KUL!!  Bra början och bra slut, bara att jag mådde liite sämre i morse vaknade 8 och spydde ända till klockan 12 typ haha.. Värt!  Och nu har jag skit ont i min höft typ, haha... Har legat och trängts i en 90's säng inatt, men jag ska inte klaga :]

Iallafall, midsommar var helt bra! Den rulla på som den skulle, träffade alla jag kände ( i stort sätt ) och ingenting blev knas, inte vad jag vet iallafall.. Är helt äckligt glad idag, var det inatt också, och igår på kvällen och allt haha jag var en riktig livsnjutare igår!;) Nu ska jag vara social med linn vincent och matte, vi hörs sen!

Bild från igår, jag ser störd ut men jag bjuder på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0