Långhelg!

Är hemma från skolan nu! Och gud så skönt att inte behöva fara tillbaka dit föräns på tisdag, jag dör så skönt!!!! Iallafall, slutade skolan idag igentligen halv 2 typ.. Så jag var tvungen att vänta på skolan tills kvart över 2 och göra omprovet på återläsningen vet inte hur det gick, känns som att jag kommer få typ ett halft poäng från G bara för att jag fick 2 fel från G på det där provet, ville typ dö.. Seriöst haha, Ne men nu ska jag vara duktig och duka sen ska vi käka tacos, senare ska bello komma hit och slinga mitt hår så är mitt hår färdi förstört inför klippningen på tisdag! Ahja, nu ska jag invänta helgen dvs sova järnet typ,  heIbara

hejdå äckel fula hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0