Kort fattat om dagen.

- började dagen med so, sen hade jag engelska och sen for vi med klassen och åt på china och sen hade vi samling med våran mentor och slutade kring 12.

- jag gick hem till emelie, vi tog oss en powernap tills amanda ringde å bad oss komma och bada med hon och elin, så vi for till hamnen och var där kring till halv 5

- vi for hem till emelie, jag fixade mig lite och emelie oxå

- vi vandrade till balen, såg alla som gick den och bara längtar tills man själv får gå där.

- for hem direkt det slutade så nu är jag hemma och har beslutångest om jag ska plugga först eller duscha.. HMMM?

imorgon har jag skola till 11, vi har fokus dag och jag ska göra ett svenska prov och sen bara prata engelska till en vikarie så har jag G i engelska + svenska, whiho! (dock är min vikarie lite blåst som gör allt så enkelt, men vafan jag klagar självklart inte!:)

Och ja, jag hade med min kameran till balen.. Men jag orkade aldrig fota några par men tror ni överlever utan bilder, det finns ju alltid på facebook såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0