Kalix hela dagen!

Har inte hunnit uppdatera någonting idag eftersom att direkt efter skolan gick jag och emelie till henne, jag tog mig 2 timmars powernap sen vandrade jag till frasses och åt med jossan vilket satt äckligt bra, vi for ner till campingen en sväng och sen vidare hem till emelie där vi blev några timmar tills vi beslutade oss att fara på frasses IGEN, haha.. Sen hem till jossan och satt där och tog det lugnt tills mamma kom & hämtade mig!

Så nu har jag just duschat och sitter och kollar på morden i midsomer som suger stenhårt men mamma är envis och byter inte kanal, så jag är väl snäll endast för idag och låter henne ha makten haha ;) Nu ska jag hämta mig ett glas cola och se klart det här och ta mig en räkmacka hur mätt jag än är, ha-ha... Sen blir det nog godnatt för min del, har inte sovit någonting inatt heller, hoppas på lite sömn inatt iallafall.. Dör annars typ

Insåg idag hur mycket jag saknar mitt svarta hår.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0