jag kommer ihåg, och jag kommer aldrig glömma!

Sitter och funderar på hur min dag har varit, morgonen började bra jag vaknade, gjorde mig en räkmacka som jag sedan tog ut och satte mig i solen och åt den och sedan solade jag så jag hann få mig lite färg iallafall! Sen fick jag något damp psykbryt så jag fick sjukt ont i huvudet, började frysa och sedan somnade jag och sen vaknade jag med världens sämsta humör så jag var otrevlig mot alla i huset, sen for mamma och pappa iväg så jag blev plötsligt glad igen, fixade mig och fotade några onödiga bilder på mig själv, for till shell köpte svull, såg film, tvätta bort sminket och nu sitter jag här och skriver ett sjukt onödigt inlägg haha!

Nä men tänk så mycke man hinner med på en dag? Tänk t.e.x hur mycke du bara går genom att vandra mellan t.e.x ditt rum och toan, köket osv? Haha, men det är ju sant.. Tänk vad vi gör när vi har tråkigt och tidsfördriver tiden? Tänk hur vi slösar bort vårat liv genom att se på film, äter godis och blir feta och gör till slut ingenting.. Ahja, huvudsaken är väl att man är lycklig.. OCH DET ÄR JAG :D:D  Eller imorgon vet jag om jag är det, för jag är störd.. Haha ne, men nu har jag skrivit hundra onödiga rader med ordet " TÄNK " minst med i varje rad, jag tror jag har jävligt tråkigt, och ska avsluta det här inägget nu.. Annars tar det aldrig slut,

Och nu ska jag se big brother, eller nej om 10 minuter ska jag se big brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0