jag har hört att hon är allt jag inte vaaar

Ligger i sängen å hostar å snorar och väntar på att bli trött, får väl hoppas på det bästa att jag somnar tidigare än vad jag gjorde igår iallafall så jag får mig LITE sömn åtminståne..  3 Timmars sömn så är jag nöjd iaf =) Har matte prov imorgon och det känns som att jag inte kan någonting, har dock 3 timmar skola så lär väl hinna plugga till provet lite före jag gör det, åh vad jag hatar matte mest för att jag var jävligt bra på det förut och nu helt plötsligt suger jag på det, fast jag kan om jag vill jag är bara för lat.

Men jag får skylla mig själv dåå iallafall.. Ska sluta klaga åt er över hur sjuk jag är och över hur dålig jag är på skolan för ni börjar nog bli less, kanske ska byta ämne att blogga om ett tag? Eller så kanske jag skaffar en blogg om skolan? Nä nu har jag för tråkigt, skulle kunna skriva så många rader till fast dom skulle dock vara helt onödigt tråkiga. HEibara now it's time toOOO DHHHHH ;)

En stenhård bild från förra sommaren, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0