Hos dig är jag underbar

Befinner mig just nu sittandes i min nybäddade säng, kunde inte sova eftersom att jag hosta ihjäl mig fast jag tog medicin mot det så jag plockade bort alla kläder som har täckt mitt golv, bäddade sängen och vädrade rummet lite sen gick jag och tog mig en varm och lång dusch och nu sitter jag här och hör på musik och ska strax börja plugga på ett litet no prov jag har imorgon så jag klarar det, fast gör jag inte det är jag dålig eftersom att det är 9 småa stycken att plugga på, haha ;)  Aja, ska gå och läsa på det här nu och sen se vad kvällen har att erbjuda det lutar mot film och bara ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det bästa med att vara bästa vän med emelie??:)

2011-06-22 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0