höhö

Visste du ..

att jag lyssnar mest på - musiik
att jag pratar - väldigt mycke
att jag inte gillar - äckel rykten
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar - skit

att min senaste kyss - fick jag idag

att kärlek är - något jag aldrig har tyckt om förän nu
att jag gillar att - sova med någon som ligger å håller om en heeela natten! snacka gott jag sover..
att jag alltid kommer att - vara jag oavsett vad
att min mobiltelefon är - en samsung
att när jag vaknar på morgonen - försöker jag alltid sova vidare ett tag iallafall
att idag har jag - varit med först emelie petter å eddie, sen varit med emelie å jossan och sen varit med emelie å petter och sen varit med matte linn å vincent och sen ätit och tagit en powernap, haha ;)  snacka bra beskrivning om dagen!
att jag just nu tänker på - mig själv, hähä
att i kväll ska jag - bara ta det lugnt
att i morgon kommer jag - göra någonting, vad vet jag inte än
att jag hoppas - att det blir en mycke bra sommar!

Har du:
Någon som förstår dig? jadå!
Någon som du saknar? lite baara
Någon som du hatar? ingen typ ;o
Vem kramade dig senast? hemlis
Vem pussade dig senast? - hemlis
Vem ringde dig senast? - linn
Vem ringde du senast? linn
Vem var hemma hos dig senast? emelie & petter
Vem var du hemma hos senast? jossan
Har du några kärleksproblem? näää
Har du pratat med någon idag? jadå :)
Har du gråtit idag? nejfan!
Har du skrattat idag? ja :)

Jag:
Är singel? japp
Svär ofta? rätt så
Sjunger i duschen? ja, ofta inte =)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? säkert
Skrattar åt dina egna skämt? haha JA
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske ;)

Har du:
Piercingar? jahman
Syskon? yes
Jobb? nej
För många vänner? går inte att ha
Rymt hemifrån? haha ja då jag var liten..
Färgat håret? jadå
Bra självförtroende? inte allt för
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes
Varit kär? jao
Gjort något olagligt? japp
Somnat i skolan? ja haha
Brutit ett ben? nej 2good 4that
Tappat bort mig i min hemstad? bor inte i en stad så ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa hehe
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jo
Smugit ut utan lov? nä, asså får alltid gå ut så haha
En hemlighet som ingen annan vet? nja, knappt haha ;o
Sovit en hel dag? jaap
Somnat gråtande? kan hänt någon gång
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? jo
Blivit generad inför folk? haha ja ;c
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? ne
Varit på en festival? jaao
Haft ett förhållande i under en månad? jo
Blivit kallad player? haha ja
Färgat ditt hår svart? jadå!

Vad:
Längtar du till mest just nu? sängen
Ska du göra i helgen? ha kul :D
Gjorde du igår? var på ferre!
Ska du göra i sommar? ALLLT
Åt du senast? räkmacka
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit, dött, andas & ringt polisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0