helljeeaH

Har tråkigt så satt å kolla igenom alla inlägg jag gjort sen jag började blogga hära så hittade även det här testet så gör det EN gång till :]

Senaste
Smset du fick: " Haha fan vad störd du är haha ;) "
Samtalet du ringde: Linn
Saken du gjorde: Åt godis, hihi
Tidningen du läste: Klick
Programmet du såg: Så ska det låta
Tanken du hade: Att godisen inte vill låtsna från tanden..

Senaste personen
du kysste: Adam
som smsade dig: Linn
som ringde dig: Mamma
du slog: David, hihi
du kände hat för: Ett fetto.. (ursäkta språket)
du kände kärlek för: Hemligt
du tänkte på: ;<
du verkligen saknade: Personen jag senast tänkte på

Berätta
Något du ångrar: Men gud, det finns ju mycke saker det
Något du saknar: Old times, typ början av 2011/slutet av 2010
En tid du vill spola tillbaka till: Hösten & sommaren 2010!
En tid du helst vill glömma: Dom första veckorna av 2011, dom var bra just då några grejer just hände.. Men konsenkvenserna man fick senare var ju dock någonting man bara vill glömma
Något som får dig glad: Mina vänner
Något som får dig ledsen: När jag tänker tillbaka på vissa grejor
Vad du gör just nu? : Ser tv och gör det här + käkar godis!

Har du någonsin?
rökt (x)
druckit alkohol (x)
varit full (x)
hånglat (x)
suttit på ett tak (x)
saknat ett ex (x)
hatat ett ex (x)
varit kär (x)
hoppat bungyjump ()
hoppat fallskärm ()
dykt i exotiskt vatten ()
haft sex med fler än en på 1 månad (x)
varit rädd (x)
velat begå självmord (x)  HAHAH .. fråga inte
varit lycklig (x)
playat någon (x)
blivit playad (x)
dumpat någon (x)
blivit dumpad (x)
varit naken utomhus (x)
hånglat med din bästavän (x)
hånglat med en främling (x)
hånglat med fler än 2 på samma kväll (x)
Varit fjortis (xxx)
Tröttnat på den här listan (x)
Gjort klart listan (x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0