HEHHE

Har just fönat håret och nu sitter jag och ser på CSI med Linn & Matte och äter gurka och dricker cola :D  Har även hunnit prova ut det jag ska ha på mig på avslutningen, samt hunnit få håret slingat och sånt!:)

Känns helt overkligt att jag får sommarlov imorgon, jag får för andra gången i mitt liv betyg och jag vet att jag inte kommer vara nöjd med dom! Men i 9an ska det bli för bätring för då hgäller det att göra gymnasie val och komma någonstans värt i livet! Men helt ärligt, det här året har gått sjukt snabbt måste jag säga!  Och fyfan så skönt det ska bli :)  Ahja, ska inte dra ut mera på det här vi hörs!

HAhaha, hittade en bild från dagen före förra årets skolavslutnig..
LITE förändring på ett år? men saknar mitt fjortisblonda hår lite.. men aldrig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0