halsflussss, blä

Var ju hos läkarn idag och fick göra massa prover och har början på halsfluss så nu äter jag penicillin igen, gud vad onödigt jobbigt att ha det hela tiden.. Men har gjort något konstigt prov som skulle skickas till sunderbyn och om jag har nått konstigt sak (kommer inte ihåg vad det hette) så ska jag få operera bort mina halsmandlar, vilket vore jävligt skönt eftersom att dom är så jävla stora och bara besvärliga hela tiden..

Skit samma, har iallafall just kommit ut ur duschen och nu sitter jag och kollar på tv. Ska nog iväg till skolan imorgon har bara 2 timmar & 30 min skola endå så jag överlever nog det mest troligt ;) Ahja, ska nu bara ta det lugnt resten av kvällen och försöka somna i tid om det nu går att sova, kan inte sova när jag är sjuk för jag ligger i kallsvettas hela natten, fyfan blä

suttit å kolla igenom gamla bilder från 2009, haha.. söta jag & emelie var =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0