godmorgon!

Goodmorgon! Har fått sova ut liiite längre idag iallafall, fast då är jag dö trött och känner att sängen kallar på mig så ska lägga mig och se lite dh i den och ta en KORT powernap, eller vi kan åtminståne ge ett försök till att inte sova bort hela dagen.. Kanske drar till kalix senare ikväll, om det är väärt ska kolla med lite folks senare.. Men nu ska jag bara gö en macka å sen gå å kolla dh!

Btw, tycker att ni ska visa medlidande om att min pappa har bokstavligt talat gett bort MIN studsmatta till bellas killes barn... Okej jag kanske inte hoppade på den, men nu är det ju helt tomt på gården då den inte finns!!!! Okej, istället för studsmattan där på mitten av gården så ska min pappa köpa mig en FEEET pol varesig han vill eller inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0