Gårkvällen i bilder






Det där var gårkvällen i bilder, vi samlades först hos jennelie jag emelie emelie linnea och jennelie då, vi började grilla massa saker och åt det, senare kom amanda chobbo och crille dit och var med oss så då spelade vi kubb (såklart vann mitt lag) senare kring 8 tiden eller senare gick jag och emelie till strandängarna där det var massor med folk, man fick sig en hyffsat kul kväll tack vare alla för fulla människor som var där, blev att spela volleyboll and so on! Sen vid 11 bärde det av hem, jag låg och pratade i telefonen med fyllare i 2 timmar sammanlagt + såg dh så jag deckade nog direkt efter det!

Det var min går kväll, mycke trevlig till en början iallafall :]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0