Falska känslor är bättre än inga alls.

Godmorgon!  Sitter helt färdig fixad idag igen, och jag ska inte till bussen på mer än en halvtimma.. Steg till å med upp en kvart senare, men då är jag ju såklart färdig ovanligt mycke mer tidigare?! VAD ÄR DET HÄR?!?!? Sak samma.. Haha, gick å la mig kring 10 igår, somnade nog inte förän 12 eftersom att det började spö regna och åska just då jag ska sova... Elakt, speciellt för mig som är livrädd för åska, nog för att jag inte sov ensam men det är endå läskigt för linn gör ingenting tryggare.. ;c

Ahja, har ingenting mer vettigt å göra, ska gå å hitta min parfym som lyckats gömma sig för mig varje dag.. Btw, sjukt härligt med spöregn ute, på yr stod det att det skulle vara sol.. Orka att dom ljuger för oss,  sak samma ska irritera linn å mamma med min skit musik smak nu puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0